Garmin Kniha ZÍSKEJTE FORMU s GPS monitorem srdečního tepu

Kód produktu GA-978-952-6621-80-7
Záruka 2 roky
Značka Garmin
Kategorie ostatní
Dostupnost skladem    |    kdy zboží dostanu?

554 Kč bez DPH
670 Kč s DPH

Přidat k porovnání

Produkt Garmin Kniha ZÍSKEJTE FORMU s GPS monitorem srdečního tepu je skladem na našem centrálním skladě u dodavatele.

 

Tento produkt můžete očekávat do 2-4 pracovních dnů od objednání.

 

Termín platí při odeslání objednávky do 12:30.

Kniha
ZÍSKEJTE FORMU
Říká se, že pokud chcete být lepší než ostatní, musíte trénovat více a tvrději, než ostatní. Kniha "Získejte formu" tuto pověru vyvrací. Vysvětluje, že sportem se nemusíte zničit, cílem by měl naopak být chytrý a efektivní trénink. Klíčem k takovému tréninku je umění naslouchat "řeči" svého těla. Monitor srdeční frekvence je v knize použit jako zařízení, které Vám s porozuměním vlastnímu tělu dokáže pomoci.

Kniha v šesti základních kapitolách vysvětluje principy fungování těla a mysli při sportu a ve srozumitelné podobě přináší jednoduchý soubor pravidel, která vás v řadě případů překvapí. Pokud máte zkušenost se sportem, tak zjistíte, že některá pravidla dodržujete automaticky a u jiných zbytečně chybujete. Během čtení knihy zjistíte, že tělo při tréninku funguje logicky, na základě jednoduchých pravidel, na která se vyplatí brát ohled.

Kniha je cenná nejen pro aktivní, výkonné sportovce, kterým dodá nové podněty pro zlepšení, ale i pro začátečníky, kteří hledají motivaci pro shození přebytečných kilogramů nebo pro zlepšení fyzické kondice. Právě těm kniha vštěpuje myšlenku, že nejčastější chybou při tréninku je příliš vysoká počáteční zátěž a vůle dosáhnout co nejrychleji co nejlepších výsledků.
Kniha obsahuje tyto základní kapitoly:

1. Umění motivace
První kapitola popisuje, jak dosáhnout přirozené chuti k sportování. Asi každý zná případy novoročních předsevzetí a ochabujícího nadšení, které se dostaví během prvních týdnů až měsíců tréninku. Jak se ztrátě motivace vyhnout? Jaké jsou její příčiny? To vše se dočtete právě v této části knihy.

2. Měření vlastního tréninku
Jak zjistit intenzitu tréninku a zátěž organizmu? Znalost míry zátěže organizmu při tréninku je jednou ze základních znalostí, pomocí které je možné zhodnotit a plánovat sportovní zátěž.

3. Základy tréninku
Tato kapitola vysvětlí základní pravidla, která se během tréninku vyplatí dodržovat. Při jejich dodržení je sportování jednodušší, organizmus funguje lépe a i doba na regeneraci a zotavení není tak dlouhá, jako v případě náhodně postaveného tréninku.

4. Tréninkový řetězec
Podobně, jako jednotlivý trénink má svá pravidla, i série tréninků rozložená v delším časovém úseku by měla plnit určité zásady. Jednotlivé tréninky nesmí být stejné, jinak tělo ustrne a přizpůsobí se jen jednomu typu zátěže.

5. Trénink vlastního těla
Pátá kapitola obsahuje shrnutí zásad plánování tréninku, včetně praktických ukázek vzorových tréninků pro jednotlivé výkonnostní skupiny.

6. Udržitelná motivace

Jak využít chyb, kterým se při sportování nevyhnete? Jaké jsou nejčastější problémy spojené s chybným tréninkem? Jak je poznat a jak jim předejít? I toto se dozvíte v poslední kapitole knihy.
Kniha byla přeložena na základě finské knihy "Pysyvään kuntoon GPS-sykemittarin avulla", která vyšla v angličtině pod názvem "Get fit with a GPS heart rate monitor".

Autor: Juhapekka Tukiainen (Finsko)
Počet stran: 98 stran
Rozměr: 175×225 mm
Hmotnost: 180 g
Jazyk: čeština
ISBN: 978952621807
Rok vydání: 2014

Opište nebo zkopírujte prosím následující znaky do formulářového pole oTHJrxEI4r

Proč nakoupit u nás?

  • Široký sortiment zboží
  • Dodání zboží do 48 hodin (2 pracovní dny)
  • Možnost osobního odběru v kamenné prodejně v Brně

Ověřeno zákazníky

  • 96% zákazníků nás doporučuje
  • 15 let na trhu

Kontaktujte nás

Po - Pá, 10:00 - 18:00
+420 737 731 813
info@amio.cz

Kamenná prodejna viz. mapy.cz
všechny kontakty

Přihlášení
Registrace