Reklamace

1. Jak postupovat

Pro uplatnění reklamace doporučujeme se obrátit přímo na nejbližší autorizovaný servis. Reklamace tak bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Servis vám poskytne maximální a odborné informace k vaší závadě.

Při předávání či zasílání zboží do servisu doporučujeme následující pro jednodušší řešení reklamace:

• Zboží by mělo být kompletní včetně příslušenství, pokud servis nestanoví jinak na základě předchozí dohody.

• Ke zboží by měla být  přiložena kopie kupního dokladu.

• Pokud je zboží zasíláno přepravou, je zapotřebí zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození. V případě mechanického poškození nemusí být uznána záruka. Za takto způsobenou škodu je zodpovědný přepravce a nikoli prodávající.

• Doporučujeme přiložit průvodní dopis s popisem závady a kontakt na zákazníka s číslem objednávky.

• Doporučujeme reklamace zasílat doporučeně a pojištěné.

• Telefon/tablet musí být odemčený (přístroj nesmí požadovat bezpečností kód nebo gesto pro odemknutí telefonů). Je-li to možné odemkněte telefon nebo zdělte v reklamačním protokolu kód zámku/gesto telefonu. Pokud tak neučiníte, reklamace může být sevisem zamítnutá.

 

Autorizované servisy pro Českou republiku

Autorizované servisy pro Slovenskou republiku

V případě, že v žádném z výše uvedených seznamů nejsou informace o servisním partnerovi, může zákazník uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího:
Dasi s.r.o
www.Amio.cz
Křenova 3
602 00 Brno
info@amio.cz

Při uplatňování záruky u prodávajícího platí podmínky reklamačními podmínkami.

Zákazník může uplatnit reklamace osobní návštěvou v místě provozovny prodávajícího, nebo zasláním zboží na adresu provozovny. Pro zákazníky, kteří si nechali zboží zaslat na odběrná místa je zaslání zpět zdarma přes reklamačního asistenta.Pro tuto možnost nás kontaktujte na info@amio.cz
V případě osobní návštěvy je doporučujeme dodržet následující:
Zboží by mělo být  kompletní včetně příslušenství, pokud není předem dohodnuto jinak.

Doporučujeme prodejní doklad nebo záruční list,nebo může nákup prokázat i jinak.

V případě, že je zboží zasíláno přepravní službou, doporučujeme dodržet toto:

  • Zákazník si může vyžádat potřebné informace na e-mailu info@amio.cz nebo telefonicky.
  • Zboží by mělo  být kompletní včetně příslušenství, pokud není předem dohodnuto jinak.
  • Doporučujeme přiložit originál záručního listu a kopie kupního dokladu.
  • Doporučujeme zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození. V případě mechanického poškození nemusí být uznána záruka. Za takto způsobenou škodu je zodpovědný přepravce a nikoli prodávající.
  • Doporučujeme přiložit průvodní dopis s popisem závady a okolností při kterých nastává.
  • včas reagovat na případnou změnu smluvních podmínek, zaslanou zhotovitelem formou cenového návrhu
  • uhradit případné náklady na diagnostiku, dopravu a balné v případě pokud nebude rozsah závad v souladu se záručními podmínkami a tento servisní zásah nehradí výrobce nebo v případě  neopravnění reklamace(platné jen v případě pokud je kupující-reklamující podnikatel nebo firma vlastnící ICO)

Zboží musí být vždy přijato do reklamace.

Proč nakoupit u nás?

  • Široký sortiment zboží
  • Dodání zboží do 48 hodin (2 pracovní dny)
  • Možnost osobního odběru v kamenné prodejně v Brně

Ověřeno zákazníky

  • 96% zákazníků nás doporučuje
  • 15 let na trhu

Kontaktujte nás

Po - Pá, 10:00 - 18:00
+420 737 731 813
info@amio.cz

Kamenná prodejna viz. mapy.cz
všechny kontakty

Přihlášení
Registrace